Gepost door: Tom Staelens | 10/02/2009

the second day

Hello,

M’n msn blijft blokeren om de één of andere reden. dus dat zal voor een andere keer zijn.
Even m’n dag recapituleren.
In de voormiddag moest ik mailen met de webdesigner voor wat hij met de site moet doen en wat aan te passen. Niet simpel want hij verstaat amper een woord engels, en ik geen chinees. Maar met veel gewroed kom ik er stilletjes aan.
In de namiddag ben ik dan begonnen met de content te maken voor de website. Eenmaal de website online is, laat ik het jullie weten.
En dan vanaf 16.30 ons favo moment : Chinese les!
was weer lachen 🙂 vandaag hebben we leren dag zeggen en afscheid nemen.
En ook : hoe iets bestellen op restaurant.
wo xiang yao zhe ge: ik wil deze hebben
wo xiang yao na ge : ik wil die hebben
duo shao qian zhe ge: hoeveel kost deze
ke kou ke le = coca-cola 🙂

en dan nog heel wat, met heel wat tekens en intonaties etc 🙂 echt fun, maar weer pijn aan de tong en kaken 😮

greetz vanuit Shanghai!
Tom

Responses

  1. "ke kou ke le -> Coca Cola" haaahahaha zaleg :p

    Ale ge kunt dus vragen 'hoeveel kost da'; nu nog de prijze verstaan 😀

  2. da’s vo donderdag 🙂 vandaag maar nen halven dag 🙂 ma dus dan geen chinese les 😦

  3. Ni hao tom

  4. Awel mannen het laat te wensen over vandaag geen nieuws.
    Te moe? Tot morgen
    papa


Geef een reactie

Categorieën

