Gepost door: Tom Staelens | 12/02/2009

I’m back

Vandaag en gisteren is er niets speciaals gebeurd. Gewoon gewerkt aan de site die ik moet ontwerpen, wat gecommuniceerd met webdesigner en grafische designer. Daarmee dat ik gisteren niets typte op m’n blog. Vandaag is er ook niets speciaal gebeurd, buiten dan de hilarische lessen Chinees 🙂 maar ga jullie niet keer op keer lastigvallen met “En wat hebben we geleerd vandaag …”
Gaan nu ver iets gaan eten (is hier nu 18.35) en dan mijn chinees wat leren en slapen…
Ooh jah, heb nu een chinese Simkaart, waarop je me kan sturen, en ik eindelijk kan terugsturen (lukte tot hiertoe nooit). M’n nummer: 13661925453. Weet wel niet of je er iets voor moet typen .. dat moet je is uitzoeken. of mocht iemand al iets gestuurd hebben naar me, zet het antwoord hier dan in reactie …

greetz vanuit Shanghai!!!

Responses

  1. Volgens mij moet er gewoon 0086 voorstaan; want zie op het bericht dat je op mijn gsm stuurde dat het begint met +86 .

  2. dus 008613661925453 ? We zullen eens testen 😉

  3. als ge het getest hebt mich, dan is’t gefaald :p want hem niets gehad :p

  4. Kzalt nog is testen :p


Geef een reactie

Categorieën

