Gepost door: Tom Staelens | 18/02/2009

perfectie

Heylow iedereen,

Zoals gezegd een klein blogberichtje, ma heel veel valt er eigenlijk niet te vertellen.

In de week gebeurd er niet zo heel veel eigenlijk. Hoofdzakelijk werken, op de middag in één of ander chinees resto iets gaan eten, trg werken, ’s avonds iets gaan eten, op de kamer komen, beetje rusten, … that’s it… zullen dus vooral in het weekend wss nog blogberichtjes zijn, of er moet iets speciaals gebeurd zijn …

Heb vandaag dan mijn “test” van heel hoofdstuk 1 gehad … en rara … 100 % 🙂 Het chinees leren en schrijven gaat mij vrij goed af, het spreken daar en tegen … het blijft knopen leggen in mijn tong …

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg gaan werken en daarna gaan we iets proberen te vinden om eens wat te sporten.

Greetz vanuit Shanghai!

Responses

  1. ….met af en toe een “snuffel” daartussen ….’t Moet mooi zijn om horen !!!!!!! ( dat kon ik mij nu niet laten si !!)

  2. Haha 😀

    Wel shik datte, 100%

    Qua sport is misschien diejen chinesen ‘human tetris’ een optie ? :p Zoals in die videokes dajje is getoond hebt 😉

  3. Chinees poepen (kaartspel) mss as sport 😉 En hoe zit het daar e man ? nog geen plaatselijke kickerploeg opgericht ofzo ? 😉

  4. amaai 100 % en dat voor zo een moeilijke taal (heb ik al horen zeggen): proficiat!!

    De boys zijn hier momenteel naar de voetbal aan het kijken (Gent-Anderlecht) en ondertussen profiteer ik er van om nog eens een berichtje te sturen. Nu is het pauze: anderlecht staat 0-1 voor. Hopelijk blijft het zo of ik zie hier straks 3 vieze gezichten :-p
    Tjein, kunnen jullie daar TV kijken naar “verstaanbare posten”? En zijn daar Belgische (of andere europese) kranten te vinden? Voelen jullie jullie ginder nu niet “wereldvreemd”?

  5. stevig: 100%. Mochte al u exames zo goe zijn zou wel de max zijn :p. Zie ma da ge nog in staat zijt om nederlands te klappe me al die knope in u tong 😀

  6. We hebben wel engelse posten doordat we sateliet hebben, maar tot hiertoe nog geen nederlandse gevonden … nop zelf nog geen café gevonden met ne kicker 😦 maar zijn ook nog niet heel veel ver weggeweest… gaan we van’t weekend eens aan werken 🙂

  7. Tussen het masturberen en het cé verslaan op fifa door dacht ik plots bij mezelf,wa zulle we nu nekeer doen… awel staelens,ik zal is een reactie plaatsen. om te beginnen is het misschien interessant te laten weten dat ik tot mijn grote frustratie ben omgedoopt tot de nieuwe staelens. er rust maw een hele druk op mijn schouders om het irritatieniveau in de groep op peil te houden. maar,er zijn ook voordelen verbonden aan mijn dubbele persoonlijkheid,zo kan ik drinken en rijden,en als ik gepakt wordt zeg ik gewoon da staelens bob is en ik zelf dus mocht drinken… 😉 + we gaan waarschijnlijk volgende week pokeren,met een mix van mijn kunde en u geluk kan het dus onmogelijk fout aflopen voor mij! (geen nood,ge krijgt 50% van de winst die nog overblijft als ge terug zijt!)
    trouwens om voort te gaan op wat hilde zei,anderlecht heeft gewonne met 1-2 en staat nu dus al 10 punte voor op FCB!

    Met vriendelijke groeten,

    Ronald Staelens Roesems.

  8. goed tom , 100%
    we zijn allemaal fier op u
    =p xD


Geef een reactie

Categorieën

