Gepost door: Tom Staelens | 21/02/2009

Het (voor)laatste oordeel!

Mijn punten zijn zojuist online gekomen, en met bescheiden trots presenteer ik:

Internationale marketing (Regine Desmet) 15
E-marketing (Regine Desmet) 15
Beroepsger.taaltr.: Frans IV (Johan Trypsteen) 11
Beroepsger.taaltr.: Engels III (Beatrix Van Vlierden) 14
Marketingproject (Regine Desmet) 14
Stage en eindwerk (Carole Van Sinay)
Spaans III (Grietje De Graeve) 14
Databasebeheer vervolmaking (An Verbrugge) 18
Marketingcommunicatie (Petra Couck) 12
Responses

  1. Blij voor u dat het allemaal ok is !
    Nog de stage en het eindwerk te gaan , ….en dan zit het er op !
    Ben benieuwd of je nu nog de moed zal hebben om aan dat jaar “internationale marleting” te beginnen ….of nu eerder zin zult hebben om te gaan werken ?

  2. Tom kan da dat er normaal 2 foto’s moesten staan? Ik zie 2 van die kleine pictogrammekes staan..

    Dikkembal, jawatte zo’n punte!
    Al zie ik nergens een 20/20 staan.. neenee, shik gedaan 😉

  3. Amaai, zo een prachtige resultaten!!! Ge moogt er terecht fier op zijn!
    dikke proficiat
    de cirefiesjes

  4. Hello Tom moet van meter eens testen wan ten huize van meter lukt het niet.

  5. test
    marc

  6. dag tom
    wat een mooie punten!
    al vindt peter die 11niet zo tof
    maar ge kent hem he!
    welk weer is het daar?
    nog een dikke knuffel van
    Meter

  7. Hier alles goed 🙂 vandaag niet zo’n goed weer: regen, veel wind, … maar gisteren en eergisteren wel heel goed weer.
    Inderdaad, ik ken peter, die is niet gauw blij, maar als ik zie naar anderen van de klas, voor zover ik het weet, is een 11 op mijn Frans niet slecht.
    greetz, Tom

  8. netjes!

    waar blijven de pics van daar he :p

  9. Ja tommeken zwak eh 😛

    khem 20 op internationale
    en 13 of frans 😉

    zwak eh 😛 als kik al zoveel kan halen op frans 😉

    ma schoon da ge der ook op alles door zijt.

    Greetz

  10. Tom,

    Een welgemeende en welverdiende “Proficiat met je punten !!”

    Hou je goed in het verre oosten, en doe Michaël de groeten van me.

    Groetjes.
    Jan-Willem


Geef een reactie

Categorieën

