Gepost door: Tom Staelens | 12/03/2009

Bijna foto’s!

hellow eenieder

Normaalgezien zullen er dit weekend foto’s volgen. Van wat weet ik nog niet allemaal, maar doe mijn best. morgen als we het niet vergeten, pakken we het fototoestel mee naar werk, trekken we daar al van iedereen een foto.
En s’avonds gaan we met de meeste van het werk naar KTV (karaokebar). Zullen dus daar waarschijnlijk ook fototoestel meepakken.

Ronald:
We zijn toch trots op ons Joyce,hรฉ ๐Ÿ™‚
Zal proberen, als ik ze vrijdag zie, en fototoestel mee heb, een foto te nemen, zo kunnen jullie jullie hier volledig in uitleven :p

Cรฉ:
Jaat hier heb ik echt bijna elke avond goesting om uit te gaan… probleem is echter, ik krijg de rest nie mee! ๐Ÿ˜ฎ vreselijk.
En ik onsterfelijk worden hier op de dansvloer… wordt geen sinicure… ge zou die Chinezen soms eens moeten zien dansen! Daar kan ik echt niet tegen op! Zelf niet met mijn wiebeldansje!

peter Patrick & Mich:
Mah jongens toch … da’s psychologie ๐Ÿ™‚ ik doe marketing,hรฉ ๐Ÿ˜‰

Meter:
Tijgerbalsem nog niet tegengekomen. Denk dat ik dat eerder zal vinden als ik eens naar Peking ga. Net als dat wat papa me vroeg (pak daar es e foto van en stuur es door aub)

Pj:
Kickertafel heb ik al gevonden, echter raar maar waar nog niet uitgetest ๐Ÿ˜ฎ ! Maar komt wel ๐Ÿ™‚ De rest mis ik inderdaad wel.
En inderdaad ๐Ÿ™‚ de meeste zijn hier kleiner dan mij ๐Ÿ™‚

De fam. Cirefice:
Als kleine belg valt het hier zeer goed mee. Ik ben op slag รฉรฉn van de groteren ๐Ÿ™‚
En voetbal… Goh, ge zou es moete zien naar de ACL (Asian Champions League) … Brugge en Standard kunnen hier volgens mijn nog kampioen spelen! (Anderlecht niet, we blijven realistisch) ๐Ÿ˜‰

Responses

  1. dear loverke
    ik hehb vernomen dat ge de woensnamiddag werkt om dagen te hebben om eens naar peking te gaan Maar hoe zit het met de financien? komt ge nog toe? Ik wil altijd wat uit mijn chinees spaarpotjehalen om je wat te helpen ,maar hoe dat daar gaat geraken dat weet ik niet
    Een verre kus van
    Meter

  2. beste tom
    niemand reargeert ze slapen allemaal.
    Ik ben al vroeg wakker ik denk aan mijn kleinzoon die zo ver van mij af is het is nu 1o uur in de voormiddag ik denk dat je nu chinese lessen krijgt
    nog een dikke kus van je

    meter

  3. Hebde daar al diere of insecte gezien dajje hier ni vind ? En dan hebbek het ni over die glibberende vissen in diejen aldi, ma insecte zoals hier vliegen enal. Stomme vraag.. maja tmoet ni altyd iets voor de hand liggend zijn eh

  4. dear tom
    ik geloof dat ik weer alleen wakker ben het is hier nu zaterdag en kwart over 9
    en ik, zit al naar jou te computeren
    maar dat stom beest antwoordt niet
    ik scheรฎer maar mee uit
    tot later
    meter


Geef een reactie

Categorieën

