Gepost door: Tom Staelens | 21/04/2009

I’m back alive (but not yet kicking)

Hallo eenieder,

Weet dat het de laatste tijd echt reuzestil is geworden op mijn blog, maar sinds na mijn vakantie naar Beijing/Peking ben ik zwaar ziek gevallen.
Heb dag en nacht in bed gelegen, even gedacht dat het wat beter ging, en hop, zaterdag moest ik dan naar ziekenhuis (= hier het ziekenhuis is ook de “huisdokter”).
In dat ziekenhuis namen ze dan met een spuitje bloed af, en na 5 min. hadden ze dan de resultaten van mijn bloed, en wisten ze wat er scheelde en wat er moest gebeuren. Had een zware griep + beginnende oorontsteking. Komt er dus op neer dat heel mijn lichaam pijn deed, van teen tot oor en hoofd, en dit alles gecombineerd met de nodige portie hoesten en heel wat graden koorts.

Sinds vandaag ben ik er terug wat bovenop. Nog niet 100% maar kan toch even wat op mijn blog zetten, zodat jullie weten waarom er geen verdere foto’s kwamen van Beijing. Die zal ik proberen morgen er op te zetten, ga nu terug in mijn bedje kruipen, en verder slapen.

groetjes aan iedereen,
tt binnenkort! 😮
Tom

Responses

  1. Wanneer moet je terug gaan werken ?

  2. dag tom
    wij zijn blij dat je beter bent ver zorg je maar goed een dikke knuffel van peter en meter

  3. gaan proberen morgen trg te gaan werken.
    ben ook zeer blij da’k trg beter ben 🙂

  4. Jah si da krijgde van

    “Vandaag was’t 26°C graden, morgen 23°C en overmorgen 28°C 🙂 en steeds zonder wolken :)”

    zalig! :p

    Neenee serieus, goe om te hore da alles beter gaat, wel eerst wel slecht om te hore dajje zwaar ziek waard :s

    Ma als ik nog is naar een van die eerste foto’s kijk, van zo een eetkraamke daar, vinnek dagget nog vrij lang geduurd heeft vooraleer er iets met de gezondheid scheelde

  5. haha 🙂 kieken ! :p
    die mich toch … e geval appart 🙂

  6. blij dat je geneze bent
    xxx


Geef een reactie

Categorieën

