Gepost door: Tom Staelens | 01/09/2009

My first weekend back in Shanghai

Vrijdag zijn we eens “chique” gaan doen. Freda kon ons V.I.P. zitjes bezorgen voor een soort van klassiek concert in 1 van de grootste shopping centra in China, genaamd ‘Time Square’ (klinkt het bekend?). Direct na werk gingen we daar dan naartoe. Het was blijkbaar een violiste die voor één of andere rare reden daar speelde.Het was nog cva in het begin, maar moet zeggen, ergens rond het midden ben ik naar buiten gegaan, iets gaan eten in de McDonald rechtover J. Niet echt mijn ding, moet ik zeggen. Daarna zijn we nog uitgegaan naar “M2”. Een club in Shanghai, nog een goed nachtje uit. En dan rond een uur of 4 terug richting huis gegaan.

Zaterdag dan.

Zaterdag ben ik met Mat, Yin, Corey en Lili naar een waterstad geweest. Zo een beetje gelijk Venetië. Foto’s zal ik een volgende keer nemen. Is een klein stadje naast Shanghai, waar een deel van de straten “water” zijn. Dus jah, een soort van tweede Venetië, maar dan in China.

Zondag ben ik met Freda op stap gegaan. We zijn ’s middags gaan tennissen. Daarna zijn we iets klein gaan eten. Dan een hoofdmassage (€ 1), dan wat gaan rondwandelen. ’s avonds terug iets gaan eten, en dan een “melk voetmassage”. Die was iets duurder (€ 16), maar Freda had twee kaarten voor gratis massage 🙂 . Het was wel de moeite! supermooie en rustgevende omgeving, zalige massage!

En nu jah, terug een gewone weekdag, en dus terug werken.

Ik weet dat het momenteel gewoon allemaal tekst is, maar ga binnenkort een nieuwe gsm kopen met camera, en dan zullen er wel veel foto’s volgen 🙂

Groetjes vanuit Shanghai!
Tom

Responses

  1. Allez , …uw massagetijdperk is weer aangebroken !

  2. En het belangrijkste staat er geeneens in!?
    hoeveel wast in den tennis 😛 ?


Geef een reactie

Categorieën

