Gepost door: Tom Staelens | 01/02/2010

Ere-amabassadeur … wow …

Hallo iedereen,

Het heeft zeer lang geduurd voordat ik terug op mijn blog kon, maar hier ben ik weer.

Ik wil toch beginnen met heel even trots te wezen op mijzelf. Voor zij die het nog niet weten: ik werd verkozen (samen met 12 anderen) tot ere-ambassadeur van de hogeschool Gent. Waar ik het meest trots op ben, is het (kleine) krantenartikel waar mijn naam vermeld staat tussen een hele groep bekende mensen. Check zelf maar eens uit op http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=062LH893

foto van mijn 'oorkonde'

Wat dit ere-amabassadeurschap nu exact inhoud, daar ben ik zelf nog niet helemaal aan uit. We’ll see 🙂

Responses

  1. ja , … nu ontkom je niet meer aan foto’s maken en naar Belgie sturen ! 😉
    De ere-ambass-bloemen zijn nog steeds prachtig .

  2. Jawatte; respect, klasse, groot gelijk dajje fier zijt 😉

  3. Proficiat Tommie!
    -mag ik nog tommie zegge?
    ni echt gepast voor een ere-ambassadeur he.

    in ieder geval, proficiat en laat ons wete wat het nu exact inhoud 😉

  4. We hebben het jou nog in “levende lijve” kunnen zeggen maar doen het nog eens via jouw blog: een dikke proficiat en je mag er terecht fier op zijn!!

  5. leuk dat jouw blog er weer is en die foto’s zijn echt wel de max!!


Geef een reactie

Categorieën

