Gepost door: Tom Staelens | 03/02/2010

De fotoloze jas en rare desserts

Hallo België,

Nog eens even tekst in plaats van alleen maar foto’s 🙂

Vorig weekend ben ik met Wang Yang gaan shoppen. Ik had DRINGEND nood aan een nieuwe jas. De jas die ik uit België mee had, die wou niet meer toe gaan. En met dat het weer hier toch nog vrij koud is (rond de 8°C), was een nieuwe jas toch wel een must have. Dus samen zijn we eerst naar de shopping mall geweest. Na een hele resem jassen te proberen, was er één een groot succes…

Daarna zijn we in de shopping mall nog iets kleins gaan eten. Een soort van ‘dessert’, maar dan op zijn Chinees. 1 hint voor iedereen in China. Toetjes in China zijn helemaal niet wat ze in Europa zijn. Ik denk dat dit bij verre het raarste is wat ik al heb gegeten in China. Ik kan niet zeggen dat het slecht was, maar lekker was het ook niet echt. Slechts 1 woord past: SPECIAAL 🙂

Daarna zijn we nog samen wat op stap gegaan en heeft ze me hier en daar rondgeleid. Zo hebben we een draak gevonden helemaal gebouwd van blikjes Pepsi. Wel knap. Waarom een draak? Binnen enkele dagen is het Chinees nieuwjaar, en rara, het is het jaar van de …

Foto van de jas is er echter nog niet, maar wel enkele andere. Wordt morgen vervolgd…






Responses

  1. Ik vind die toetjes der precies nog wel lekker uitzien, maja tzal wel ni smaken gelijk het der uitziet, as gij het al ni lekker vind, ik al zeker ni

    • zal ze u laten proeven als ge hier in Shanghai zit 🙂 dan kan je zelf je mening vormen :p

  2. heeft yiu tshing nog genen bang
    van de concurrentie van wang yang?
    ajoe da rijmt

  3. Pas mal la fille :-), ziet er een lief ding uit,…….en nu met uwe jas………
    Voor het eten blijf ik “passen”, denk dat ik 6maand in China niet zou overleven 😦

  4. wie is nu wang en wie is yu ching

    • wang yang is het meisje op de foto’s met het dessert (en die op de foto’s die ik vandaag ga posten)
      van yuqing heb ik geen foto’s :s ik heb al vaker geprobeerd er een te trekken, maar ze haat foto’s, dus lukt meestal niet :s


Geef een reactie

Categorieën

