Gepost door: Tom Staelens | 29/03/2010

Japan in China

Na een hele week weer druk druk werken, was het tijd voor een weekendje relaxen 🙂 Niets speciaals gebeurd… gewoon… het gewoonlijke…

Vrijdag begonnen we met een gezellig spelletje poker, waar ik weer 10RMB rijker van ben geworden. Whoehoe!

Zaterdag werd omgedoopt tot ‘kuis-dag’. Mijn appartement begon echt te vuil te worden, dus werd het tijd om hier iets aan te doen. Gewoonlijk zou ik eerst met de borstel zoveel mogelijk stof proberen buiten te krijgen, en dan daarna met de natte dweil voor alles wat niet met de borstel gelukt was. Dit zou heel wat tijd in beslag nemen, omdat mijn borstel niet zo efficiënt is, en de dweil dus elke 5 seconden te vuil werd om mee verder te werken.
Dit was ik dus zaterdag lichtjes beu, dus Tom op weg naar buiten, om een stofzuiger te halen 🙂 wow! wat een gemak 🙂 lol. Het hele kuisen, waar ik anders bijna een volledig dag mee bezig ben, werd nu herleid tot slechts 2-3 uur 🙂 Daarna had ik mijn zinnen gezet op ‘Sushi’; en Yang dus meegenomen naar zo’n plaats. Je kent het wel, zo met gerechten die continu voor je neus langskomen, en je neemt van de lopende band af wat je wil eten. Elk bord is 6RMB (0,60 cent). Lekker!!! Mmmh!

Na lekker Sushi gegeten te hebben, maakten we ons klaar om het nachtleven in te stappen. Jep, een avondje Paramounts stond weer voor de deur



Zondag was dan weer een tamme dag, die gevuld werd met video’s bekijken en gewoon lekker niets doen, buiten dan uit gaan om iets te eten 🙂 .

Responses

  1. Tjeins is ne stofzuiger eigelijk made in china?
    Toch een heel boeiende kwestie me dunkt.

  2. 1 euro winst bij een pokerspelleke is nu ook ni zo veel he, alle in belgie toch ni, daar kunde der al 2 borden sushi mee ete blijkbaar.

    • jep, of als ge in zo’n islam-plaatsje gaat gaan eten, kunde uwen buik goe volsteken met 10RMB 🙂 lol
      zal bij u in Valencia genen waar zijn 😉
      ah, gaje gij ook nen blog opzetten als ge in Valencia zijt? Of niet?

  3. Tom kuisen?? ik dacht da jullie daar goeikope kuisvrouwen hadden =p en hoe is het daar nog ga ge u vriendin meenemen naar belgië in de zomer ? =Dxxx

    • inderdaad, zou me beter een kuisvrouw nemen… nekeer checken dezer dagen hoeveel dat die juist kosten :p lol.
      Haha, deze zomer wss nog niet, mss met Kerstmis, moeten zien, hangt er vanaf of ze een visum kan krijgen (in China is dat allemaal zo makkelijk niet)

  4. Een hapje uit de muur?

    in ’t grote China eens lekker gaan eten is helemaal niet duur/
    voor een paar cent /
    word je maag verwend/
    ’t is de kostprijs van de reis naar ’t land van de langste muur/

    Groetjes, Jef

    • en voor slechts 30 yuan uit te geven
      worden je voeten gemasseerd
      waarna je geamuseerd
      je terug 100% kan uitleven

  5. Vertroeteling van lichaamdragers

    voor een echt verwaarloosbaar laag bedrag/
    masseert men de beide voeten/
    zoals het eigenlijk zou moeten/
    met een Chinese lach, ’s nachts en elke dag/

    Groetjes, Jef


Geef een reactie

Categorieën

