Gepost door: bramstaelens | 11/04/2010

De eerste week in Valencia

Zoals de meesten wel weten doe ik mijn stage en eindwerk in Valencia (samen met Maarten, iemand van mijn klas) en zal ik dus ook dezelfde blog gebruiken als Tom om soms eens iets te posten.

Ondanks ik hier ben voor mijn eindwerk, lijkt de eerste week meer op vakantie (het is dan ook nog vakantie aan de universiteit in Valencia). De eerste dagen heb ik in een jeugdherberg doorgebracht in het centrum van Valencia en vooral de buurt een beetje verkend.

enkele foto’s:



Dinsdag hadden we een afspraak met onze plaatselijke mentor, dus zijn we maandag al eens naar de universiteit getrokken, zodat we onze weg al wisten en niet hopeloos verdwaald zouden raken en de eerste dag te laat komen. Gelukkig dat we dit gedaan hebben, want blijkbaar is het heel moeilijk om een plan te vinden waarop de straten overeenkomen met de werkelijkheid. Nadat we na lang zoeken dan toch de universiteit hadden gevonden bleek die helemaal met hekken afgesloten en zijn we eens rond de universiteit gestapt, wat meer dan een uur heeft geduurd.

Universidad Politècnica de Valencia (UPV)

Het omringde is de universiteit wat dus ongeveer 1.5km lang is en 500m breed.

Na onze afspraak met onze mentor zijn we aan een op zoek gegaan na een appartementje om in te wonen wat we na 2 dagen intensief zoeken gevonden hadden. we zitten op 10 minuten van de universiteit en op 10 minuten van het strand. kzal daar wel later eens foto’s van nemen.

kga het hierbij laten, ge hoort nog van mij

Responses

  1. na een weekje heb je toch al eens gekeken naar de spaanse grieten zeker daar staan geen hekken rond

  2. Parick hij zit wel met een Italiaanse op zijn kot, en hij is daar om zijne diplom te halen. Hij mag alleen in zijn vrije tijd naar de meisjes kijken.

  3. Heb u vandaag 2 smsjes gestuurd , die blijkbaar niet toegekomen zijn . Gsm plat ?
    Amuseert u daar morgen !…en neen , ik wil niet weten welk weer je de volgende dagen hebt .
    Voor zover ik remember, hadden we nog recht op foto’s van uw apptmt hé ?? ;-)(hahahah)

  4. Hoe, dus ge waart daar naartoe gegaan zonder een appartement te hebben?

    • Ben hier idd naartoe getrokken zonder een appartement te hebben, we zouden normaal ne student toegewezen moeten krijgen die met ons een kot ging zoeken, maar aangezien het hier vakantie was hebben we het allemaal zelf moeten doen.

  5. Amai dus voor tzelfde geld hadde na een week nog niks gehad :s

  6. alleh ’t gaat daar goed 🙂 ge’t geluk gehad daje snel iets gevonden hebt! hoop da ge wel een betere hebt dan mij! haha!


Geef een reactie

Categorieën

