Gepost door: Tom Staelens | 12/04/2010

na sleutel-trouble, succes behaald

Vrijdag was normaal gezien mijn eerste dag op het tafel voetbal tornooi… tot de sleutel daar een voetje tussen stak…

na mijn werk ging ik snel naar huis, mijn rugzak afzetten, gauw een boterham binnen spelen, en toen op weg naar Big Bamboo (de bar waar het tornooi gehouden werd) … ik sluit mijn deur en … bemerk plots dat mijn sleutel nog binnen is!

Probleem… mijn flatmate was nog niet terug van vakantie … en ik kon dus niet binnen… na gebeld te hebben met de landlord, zou deze (na 2 uur!!!) afkomen, met de sleutel… probleem… hij bleek de juiste sleutel niet te hebben…

Daarna kwam Yang naar bij mij, om een sleutelmaker te bellen, die uiteindelijk het slot open wist te krijgen! Tegen dan was het al bijna middernacht, eerste dag van de competitie was zogoed als gedaan… Tom dus gewoon in zijn bedje gekropen.

Zaterdag en zondag slaagde ik er dan wel in om tot in Big Bamboo te geraken, en spendeerde ik het hele weekend met tafel voetbal, en weer een hele resem nieuwe mensen te leren kennen. Was super tof! Op vrijdag na, een heel goed weekend! Het weekend werd afgesloten met het behalen van 2 trofeeën. 1 in de DYP-competitie (draw your partner), waar ik samen met mijn partner (Fred) de eerste plaats behaalde; en 1 in de landencompetie, waar ik samen met Poland (Anatol) de 3de plaats wist binnen te halen 🙂 nice nice 🙂

Responses

  1. Ge hebt precies al veel “sleutel -slot”avonturen gehad in China !!
    Twee bekers behalen , al heb je het begin van de competitie gemist ; chic !!

    • Het is omdat hij het begin gemist heeft dat hij nog aan die 2 bekers geraakt is, hij was goed uitgeslapen en de anderen waren al moe 😉
      Grapje hoor Tom, proficiat met jouw 2 bekers!

  2. Knap gedaan

  3. da van u sleutel is dan natuurlijk iets mínder knap gedaan

  4. dan hebt ge de premie van de overwinning aan de slotenmaker gegeven

  5. […] See the article here: na sleutel-trouble, succes behaald « Tom & Bram in the Big Big World […]


Geef een reactie

Categorieën

